Palautus- ja Hyvityskäytäntö
Päivitetty viimeksi: 21. huhtikuuta 2021
Kiitos ostoksistasi Kartshop Finland sivustolla.
Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen ostokseesi, kehotamme sinua tarkistamaan hyvitys- ja palautuskäytäntömme.
Seuraavat ehdot koskevat kaikkia tuotteita, jotka olet ostanut meiltä.
Tulkinta ja Määritelmät
Tulkinta
Sanoilla, joiden alkukirjain on kirjoitettu isolla alkukirjaimella, on seuraavat ehdot. Seuraavilla määritelmillä on sama merkitys riippumatta siitä, esiintyvätkö ne yksikössä vai monikossa.
Määritelmät
Tätä Palautus- ja hyvityskäytäntöä varten:
- Yritys (jota tässä sopimuksessa kutsutaan joko "Yhtiö", "Me", "Meitä" tai "Meidän") viittaa Premium Ride:en, Katriinantie 3 01740 Vantaa.
- Tavaralla tarkoitetaan Palvelussa myytäväksi tarkoitettuja tuotteita.
- Tilaukset tarkoittavat pyyntöäsi ostaa tuotteita meiltä.
- Palvelu viittaa verkkosivustoon.
- Verkkosivusto viittaa Kartshop Finlandiin, joka löytyy osoitteesta http://www.kartshop.fi
- Sinulla tarkoitetaan henkilöä, joka käyttää Palvelua, tai yritystä tai muuta oikeushenkilöä, jonka puolesta kyseinen henkilö käyttää Palvelua.
Tilauksesi Peruutusoikeudet
Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa ilmoittamatta mitään syytä.
Määräaika tilauksen peruuttamiselle on 14 päivää siitä päivästä, jona vastaanotit tavarat tai jolloin valitsemasi kolmas osapuoli, joka ei ole kuljetusyhtiö, ottaa toimitetun tuotteen haltuunsa.
Voidaksesi käyttää peruutusoikeuttasi sinun on ilmoitettava meille päätöksestäsi selkeällä lausunnolla. Voit ilmoittaa päätöksestäsi meille:
- Sähköpostitse: myynti@kartshop.fi
- Puhelinnumeroon: +358 50354 3997
Korvaamme sinulle viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona vastaanotamme palautetut tavarat. Käytämme samoja maksutapoja kuin käytit tilauksessa, eikä sinun tarvitse maksaa mitään maksuja tällaisesta hyvityksestä.
Palautuksen Ehdot
Jotta tavarat voidaan palauttaa, varmista, että:
- Tavarat on ostettu viimeisten 14 päivän aikana
- Tavarat ovat alkuperäisessä pakkauksessa
Seuraavia tavaroita ei voida palauttaa:
- Tuote, joka on tehty tiettyjen määrittelyjen mukaan tai on selvästi personoitu.
- Tuote, joka luonteensa vuoksi ei sovellu palautettavaksi, pilaantuu nopeasti tai jossa viimeisen käyttöpäivä on ohi.
- Tuote, joka ei sovellu palauttamiseen terveyden tai hygienian takia, tai josta on poistettu sinetti toimituksen jälkeen.
- Tuote, joka toimituksen jälkeen on luonteensa mukaan erottamattomasti sekoitettu muihin tuotteisiin.
Varaamme oikeuden kieltäytyä tuotteiden palautuksista, jotka eivät täytä edellä mainittuja palautusehtoja, oman harkintamme mukaan.
Vain normaalihintaiset tavarat voidaan palauttaa. Valitettavasti alennuksessa olevia tavaroita ei voi palauttaa. Tämä poissulkeminen ei välttämättä koske sinua, ellei sovellettava laki salli sitä.
Tavaroiden Palautus
Olet vastuussa tavaroiden meille palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista ja riskeistä. Sinun tulee lähettää tavarat seuraavaan osoitteeseen:
Katriinantie 3
01740 Vantaa Suomi
Emme ole vastuussa tavaroista, jotka ovat vahingoittuneet tai kadonneet palautuksen yhteydessä. Siksi suosittelemme vakuutettua ja seurattavaa postipalvelua. Emme voi myöntää hyvitystä ilman varsinaista tavaroiden vastaanottamista tai todistusta palautetusta toimituksesta.
Lahjat
Jos tavarat merkittiin lahjaksi ostettaessa ja ne lähetettiin sitten suoraan sinulle, saat palautuksesi arvon suuruisen lahjakortin. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti.
Jos Tavaroita ei ole merkitty lahjaksi ostettaessa, tai lahjan antaja on lähettänyt tilauksen itselleen lähettääkseen sen sinulle myöhemmin, lähetämme hyvityksen lahjan antajalle.
Ota Meihin Yhteyttä
Jos sinulla on palautus- ja hyvityskäytäntöjä koskevia kysymyksiä, ota meihin yhteyttä:
- Sähköpostitse: myynti@kartshop.fi
- Puhelinnumerosta: +358 50354 3997